Ամեն ինչ սկսվում է ցանկությունից../Ես ուզում եմ որակյալ կրթություն/
Արգիշտի Զուրաբյանը
Վանաձորի Պետական Մանկավարժական Ինստիտուտի հենակետային վարժարանի աշակերտ է: Իրականացնում
է «Ես ուզում եմ որակյալ կրթություն» ծրագիրը, որն հնարավոր է դարձել Վանաձոր Երիտասարդական Բանկի աջակցությամբ: Ընկերների հետ նախաձեռնած իր ծրագիրը կրթության բովանդակության
և կրթական որոշ գործընթացների կազմակերպման արդյունավետության մասին հարցումներից կազմված
սոցիալական հետազոտություն էր, որի նպատակն էր աշակերտների արձագանքի միջոցով վերհանել
դպրոցում առկա հիմնախնդիրները և արդյունքները տրամադրելով ԿԳն-ին` աջակցել նախարարությանը`
որոշ գործընթացներ ավելի լավ կազմակերպելու համար:
Նրան աջակցում է նաև «Փրոջեքթ Հարմոնի» կազմակերպությունը, քանի որ Արգիշտին նաև վերջինիս կողմից իրականացված «Երիտասարդ առաջնորդներ առանց սահմանների» ծրագրի մասնակից է: Կազմակերպության միջոցով Կրթության նախարարությանը գրավոր տեղեկացվել է ծրագրի մասին, և ավագ դպրոցների աշակերտների համար նախատեսված հարցաթերթի նախնական նմուշն ուղարկվել է ԿԳ նախարարություն:
Նրան աջակցում է նաև «Փրոջեքթ Հարմոնի» կազմակերպությունը, քանի որ Արգիշտին նաև վերջինիս կողմից իրականացված «Երիտասարդ առաջնորդներ առանց սահմանների» ծրագրի մասնակից է: Կազմակերպության միջոցով Կրթության նախարարությանը գրավոր տեղեկացվել է ծրագրի մասին, և ավագ դպրոցների աշակերտների համար նախատեսված հարցաթերթի նախնական նմուշն ուղարկվել է ԿԳ նախարարություն:
Փետրվարի 3-ին Վանաձորի ՀԿ Կենտրոնի ՔՀԶ հկ-ի դահլիճում տեղի ունենացավ հարցաթերթիկների արդյունքների ներկայացումը և բանավեճ-քննարկում:
Հրավիրված էին ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ և վերոնշյալ կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:
Այդ հարցաթերթիկների մեջ աշակերտները գնահատել են դպրոցում ստացած իրենց գիտելիքները, ինչն է նպաստում և խանգարում դրանց ձեռք բերմանը, դասագրքերի մատչելիությունը, ուսուցիչների իմացական կարողությունները, կրթական ոլորտում գործող առավելությունները և թերությունները, աշակերտների կարդալու ձգտումները և այլն:
Հրավիրված էին ուսուցիչներ, աշակերտներ, ծնողներ և վերոնշյալ կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:
Այդ հարցաթերթիկների մեջ աշակերտները գնահատել են դպրոցում ստացած իրենց գիտելիքները, ինչն է նպաստում և խանգարում դրանց ձեռք բերմանը, դասագրքերի մատչելիությունը, ուսուցիչների իմացական կարողությունները, կրթական ոլորտում գործող առավելությունները և թերությունները, աշակերտների կարդալու ձգտումները և այլն:
Комментарии
Отправить комментарий