Ուղեցույց գաղափար ներկայացնողներին
1.) Ո՞րն է սոցիալական խնդիրը
Սա առաջին հարցն է, որ պետք է հստակեցնել. ի՞նչ նպատակ է դրել ձեր ծրագիրը:
Ո՞վ է ծրագրի շահառուն: Ի՞նչպես է օգնելու նրան ձեր ծրագիրը:
2.) Ո՞րն է տեխնիկական լուծումը
Սա առավել կառուցողական մասն է: Ի՞նչ եք պատրաստվում ստեղծել: Պետք է փորձեք ստեղծել առաջարկվող գործիքի կենդանի օրինակը ու համոզել մեզ, որ այն կաշխատի:
Հիշեք, որ ձեր հորինած գործիքը պետք է նորարարական լինի: Բայց նաև հիշեք, որ այն բոլորի համար է, ոչ միայն geek-երի:
3.) Մտածեք մարկետինգի մասին
Ինչպե՞ս եք անվանելու ձեր ծրագիրը:
Ինչպե՞ս եք համոզելու մարդկանց, որ օգտագործեն ձեր գաղափարը: Ինչպե՞ս եք իդենտիֆիկացնելու ձեր լսարանն ու շահառուներին:
4.) Ինչպե՞ս եք ապահովելու ձեր գաղափարի կայունությունը:
Ունե՞ք արդյոք բիզնես մոդել: Մտածեք, թե ով է վճարելու ձեր ծրագրի ծախսերը և որքան են դրանք կազմելու:
5.) Ձեր հաջորդ քայլերը
Մարդամեջը սկիզբն է:
Արդյո՞ք ձեր գաղափարն ունի ընդլայնվելու և տարածվելու պոտենցիալ: Մտածեք ձեր հաջորդ քայլերի մասին և փորձեք պատկերացնել ինչպես է զարգանալու ձեր գաղափարը:
Սա առաջին հարցն է, որ պետք է հստակեցնել. ի՞նչ նպատակ է դրել ձեր ծրագիրը:
Ո՞վ է ծրագրի շահառուն: Ի՞նչպես է օգնելու նրան ձեր ծրագիրը:
2.) Ո՞րն է տեխնիկական լուծումը
Սա առավել կառուցողական մասն է: Ի՞նչ եք պատրաստվում ստեղծել: Պետք է փորձեք ստեղծել առաջարկվող գործիքի կենդանի օրինակը ու համոզել մեզ, որ այն կաշխատի:
Հիշեք, որ ձեր հորինած գործիքը պետք է նորարարական լինի: Բայց նաև հիշեք, որ այն բոլորի համար է, ոչ միայն geek-երի:
3.) Մտածեք մարկետինգի մասին
Ինչպե՞ս եք անվանելու ձեր ծրագիրը:
Ինչպե՞ս եք համոզելու մարդկանց, որ օգտագործեն ձեր գաղափարը: Ինչպե՞ս եք իդենտիֆիկացնելու ձեր լսարանն ու շահառուներին:
4.) Ինչպե՞ս եք ապահովելու ձեր գաղափարի կայունությունը:
Ունե՞ք արդյոք բիզնես մոդել: Մտածեք, թե ով է վճարելու ձեր ծրագրի ծախսերը և որքան են դրանք կազմելու:
5.) Ձեր հաջորդ քայլերը
Մարդամեջը սկիզբն է:
Արդյո՞ք ձեր գաղափարն ունի ընդլայնվելու և տարածվելու պոտենցիալ: Մտածեք ձեր հաջորդ քայլերի մասին և փորձեք պատկերացնել ինչպես է զարգանալու ձեր գաղափարը:
Комментарии
Отправить комментарий