Քաղաքացիական լրագրության ուսուցում` սոցիալական մեդիայի գործիքներով
Վանաձոր Ինֆոտունը հրավիրում է մասնակցելու հանրային լրագրության դասընթացի ակտիվ երիտասարդների, ովքեր անտարբեր չեն ու պատրաստ են գրել հետաքրքիր հոդվածներ շրջապատում կատարվող երևույթների մասին և ցանկություն ունեն բլոգինգի միջոցով զբաղվելու քաղաքացիական լրագրությամբ:
Դասընթացն անց է կացվելու տասը մասնակցի համար, ընդհանուր տևողությունը հինգ ամիս, ամսեկան երկու պարապմունք: Պարապմունքները վարելու են ոլորտին քաջատեղյակ մասնագետներ:
Դասընթացի ժամանակ ակնկալվում է, որ մասնակիցները պետք է քաղաքացիական լրագրությամբ զբաղվեն, այդ պատճառով յուրաքանչյուր դասի մի մասը կհատկացվի բլոգերների պատմությունների անհատական քննարկմանը: Վերջին երկու ամիսների ընթացքում նրանց հանձնարարվում է նյութեր պատրաստել իրենց համայնքում առկա խնդիրների մասին արդեն որպես լրագրողներ, այդ թվում բնապահպանական: Բլոգինգ ուսուցանվում է worpress բլոգային պլատֆորմի հիման վրա:
Եթե հետաքրքրեց Ձեզ, մինչև նոյեմբերի 20-ը, ժամը 18:00-ն գրեք մեզ infotun.vanadzor@gmail.com էլ. հասցեով` նշելով ձեր ներգրավվելու ցանկության մասին և թողնելով հեռախոսահամար:
Դաս 1-ին
- Ներկայացնել «ԻնֆոԳյուղը», նպատակները, պարզել երկկողմանի ակնկալիքները
- Պարզել ծրագրում ընդգրկվելու ցանկություն հայտնողների համակարգչային ունակությունները
- Բացատրել, թե ինչ է քաղաքացիական լրագրությունը և ինչ նշանակություն ունի քաղաքացիական հասարակության զարգացման գործում
- Ներկայացնել քաղաքացիական լրագրության հիմնական սկզբունքները
- Մատնանշել քաղաքացիական լրագրության հաջողված օրինակներ հայ իրականությունից
- Բացատրել, թե ինչ է բլոգը, ինչ դեր ու նշանակություն ունի
- Յուրաքանչյուրի համար, եթե չունեն`օգնել ստեղծելու էլ. փոստ gmail էլեկտրոնային փոստում, գրանցել Ֆեյսբուքում, եթե նրանք գրանցված չեն
- Միասին բացել բլոգներ և սովորեցնել բլոգներում գրառում կատարել
Դաս 2-րդ
- Սովորեցնել Ֆեյսբուքում հղումներ տարածելու և թագելու ձևը
- Բացատրել նյութի նախընտրելի կառուցվածքը
- Վերնագրի ընտրություն
- Քննարկել բլոգերների գրած հաջողված և անհաջող պատմությունների օրինակներ
Դաս 3-րդ
- Բացատրել լուր գրելու համար անհրաժեշտ 5 W-ները` ինչ, որտեղ, երբ, ինչու, ինչպես և գործնականում կիրառել
- Բացատրել սոցիալական ցանցերի կարևորությունը քաղաքացիական լրագրության զարգացման գործում
- Բերել լուր գրելու օրինակներ և տեղում գրել լուրի մի քանի օրինակ
- Քննարկում
Դաս 4-րդ
- Ինչ բան է թագը կամ ինչի համար են օգտագործվում բանալի բառերը
- Google որոնողական համակարգից օգտվելու մի քանի տարրական մեթոդներ
- Լուրերի հիերարխիա` ըստ կարևորության
- Քննարկում
Դաս 5-րդ
- Սովորեցնել քոմենթել անոնիմ և լոգին եղած, համացանցում կոռեկտ քոմենթելու և ընդհանրապես համացանցում «խաղաղ գոյակցելու» էթիկայի տարրական կանոններ
- Նյութի աղբյուրներ, ինչու են կարևոր երկու և ավելի աղբյուրների առկայությունը
- Խաղ վերոնշյալի վերաբերյալ
- Նկարի և վիդեո նյութի ներբեռնում բլոգում
- Քննարկում
Դաս 6-րդ
- Օպերատիվություն և դրա նշանակությունը
- Էթիկա, հիմնական սկզբունքներ, էթիկական երկընտրանքներ, հեղինակային իրավունք
- Ինչպես են բլոգի գրառման մեջ տեղադրում ակտիվ հղումներ, իսկ սխալվելու դեպքում` հանում հղումները
- Ֆոտո դասընթաց, առաջին հանդիպում
- Քննարկումներ
Դաս 7-րդ
- Հարցազրույց, ինչպես նախապատրաստվել և անցկացնել
- Բաց և փակ հարցեր
- Ֆոտո դասընթաց, երկրորդ հանդիպում
- Քննարկում
Դաս 8-րդ
- Նկարագրություն, ակնարկ
- Խաղ` նկարագրության վերաբերյալ
- Յութուբ, Պիկասա գրանցում
- Վիդեո հմտություններ
- Քննարկում
Դաս 9-րդ
- Վիդեո դասըթնաց
- Յութուբ պրոֆիլի հմտություններ
- Քննարկում
Դաս 10-րդ
- Ռեպորտաժ, ականատեսի «վկայություն»
- Օբյեկտիվություն, ճշգրտություն, անաչառություն
- Քննարկում«Լրատվության այլընտրանքային ռեսուրսներ» քառամյա ծրագրի նպատակն է Հայաստանում առավել հասանելի դարձնել անկողմնակալ և բազմակարծիք լրատվությունը ավանդական և այլնտրանքային միջոցներով՝ ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառմամբ։ Ծրագիրը համատեղ իրականացնում են Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը, Ինտերնյուս Նեթուորքը (ԱՄՆ), Երևանի մամուլի ակումբը և մամուլի աջակցության «Ինտերնյուս» ՀԿ-ն` ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) աջակցությամբ:
Комментарии
Отправить комментарий